Locatie: Utrecht | Uren: 24 uur per week
Wil jij werken bij een snelgroeiend en ambitieus bedrijf dat dagelijks zorgt voor blije gezichten? Bij Dolly, het leukste bakfietsmerk van Nederland, zoeken we een enthousiaste Customer Care Specialist die met passie en energie onze klanten helpt!
Wat ga je doen?
Met jouw enthousiasme zet je je in om jonge gezinnen iedere dag blij te maken met hun Dolly bakfiets. Als Customer Care Specialist ben jij hét aanspreekpunt voor klanten en collega’s en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Vragen? Problemen? Jij zorgt voor de oplossing!
Jouw taken zijn onder andere:
- Telefonisch en via e-mail advies geven aan zowel bestaande als toekomstige Dolly-rijders en zorgen voor de facturatie van hun bakfietsbestelling.
- Het versturen van accessoires en onderdelen naar klanten, en de service-specialisten onderweg ondersteunen.
- Je plant de ritten van je collega’s onderweg en zorgt ervoor dat alles efficiënt verloopt.
- Voor de afwisseling: begeleid je proefritklanten in Utrecht en geef je persoonlijk advies over de Dolly en bijbehorende accessoires.
Wie zijn wij?
Sinds 2011 ontwikkelen en produceren wij de Dolly, een topkwaliteit elektrische bakfiets, helemaal zelf in Nederland. Dolly is een jong, ambitieus en snel groeiende scale-up die zich inzet voor zorgeloos bakfietsplezier van jonge gezinnen. Vanuit ons kantoor en magazijn in Utrecht bedienen we het hele land. In Nederland leveren we direct aan de consument, omdat we zo de beste service aan huis tegen een goede prijs kunnen leveren. In het buitenland werken we met een dealernetwerk van bakfietsspecialisten. Dolly is per 2024 onderdeel van Optima Cycles, maar blijft verder opereren onder de naam Dolly. De standplaats van Dolly is in Utrecht.
Wie ben jij?
Bij Dolly draait alles om het blij maken van onze klanten. Daarom heb jij een positieve en klantvriendelijke instelling, uitstekende communicatieve vaardigheden (telefonisch en per e-mail) en een gezonde dosis humor. Als Customer Care Specialist ben je flexibel, sociaal, behulpzaam en denk je oplossingsgericht. Daarnaast beschik je over:
- Ervaring met Outlook en Microsoft 365. Ervaring met planning is een pré.
- Affiniteit met fietsen en onze doelgroep.
- Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Wat bieden wij?
- Een dynamische en inspirerende werkomgeving in een snelgroeiend bedrijf.
- Een platte organisatiestructuur met een informele en klantgerichte sfeer.
- 25 vakantiedagen per jaar (bij een fulltime dienstverband), conform de CAO Metaal & Techniek.
- Vakantietoeslag van 8% en een pensioenregeling via Pensioenfonds Metaal & Techniek.
- Een marktconform salaris.
- Gezellige teamuitjes met een enthousiast team.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en het nemen van initiatieven.
Zie jij jezelf al werken als Customer Care Specialist bij Dolly? Solliciteer dan snel door je CV en motivatie te sturen via de onderstaande solliciteer button!
Heb je vragen? Bel gerust met Samantha Hoogeland (HR-adviseur) op +31 (0)251 760 707.
Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.